Wednesday 16 November 2011

Semangat...!

Assalamualaikum harini bertarikh 16 November bersamaan dgn hari Rabu.... hari ni sy dtg opis dgn hati yg tenang.. perasaan agak selesa berbanding hari2 lepas... alhamdulillah.... itu yg saya harapkan...

Sepanjang hari2 lepas... puas sy kene tarbiah dgn sorang kakak kat opis saya ni... thankz much kak siti.. sebb byk sgt bagi nasihat dan tak putus2 suruh saya bersabar.... ermmm sayang kat dia... tapi taun depan kite dah tak satu bahagian lagi keje... dia akan pindah ke tingkat 10A.. dan saya pula akan kekal di tingkat 7... dah takde kawan yg suka bagi nasihat.. harap sy dapat kawal perangai saya.. supaya dipandang best je sume org... itu antara azam keje saya... hehehee

Ok la.. sy nk sambung keje... pas terjadi cite2 tak best ke atas diri saya.. saya semakin semangat bekerja... bekerja utk diri sendiri dan family... sy nak jadi seorang pekerja kakitangan awam yg berdedikasi... yeaaahhh..! semangaaaaaaattttttt ....! ~snd~

No comments:

Post a Comment