Thursday 3 November 2011

cerita Sang Dia lg... x_x

Assalamualaikum...
 Tak taulah kenapa saya memg suka bercerita tentang sang dia.... jgn tanye sy.. sebab sy memg takde jawapan.. jawapan tu mungkin hati saya je boleh jawab...

Bagaimana cara nye sy nk buang dia terus dr kotak fikiran sy..??? sesungguhnya saya sgt amat rimas dgn rasa yg mcm ni... kenapa dia...??? sy letih pk kan tu.... puas dah mulut saya ni memujuk hati supaya lupakan dia.... tapi... mulut hanye boleh berkata2... hati yg terseksa... pfffttttt..!

kdg2 kenangan lalu sgt menyeksa saya.... dia pernah berkata.. dia tak kan lupakan sy.. sebb sy dan dia byk kenangan terindah.... tapi sy tak boleh terus terusan mcm ni.... sy kene lupakan dia... kene... wajib...!

Semoga Allah sentiasa bersama2 saya utk membantu sy buang dia jauh dr hati dan fikiran saya...
Tapi siapakah Sang Dia itu....???? hanya saya dan diri saya yg tau~ hahahaaaaaa....



please..please...please... go away...!   =(

No comments:

Post a Comment