Friday 4 November 2011

Kerja yg tak mcm kerja...~

Assalamualaikum... salam 1 malaysia... salam aidiladha.....
Hari ni hari jumaat.. hari yg paling sy suke setiap minggu... bersamaan dgn 4 nov 2011... esok lusa dah nk raya korban... so biasala dekat2 nak raya ni budak2 opis mesti ramai yg half day... sy tak half day sebb sy raya kat KL je... diorg tu sume nk balik kg jauh2.... semoga kawan2 sy selamat dlm perjalanan amin....

So jumaat kali ni.. memang sunyi sepi je opis... sebb ramai yg dah cuti utk raya.. and ada juga yg dtg opis punch kad je.. pastu gerak balik kg... ada juga.. yg dtg opis tunjuk muke kejap pastu pesan kat kawan2 yg mcm sy ni soh punch out utk diorg.... pastu diorg balik kg... tinggal la saya yg raya kt kl ni keje sampai kul 5ptg..!

Sebab tu la saya rasa... hari kerja yg tak macam kerja.... bile dah sunyi2 mcm ni... mula sy teringat kan sang dia...( eh ko kalo tak citer pasal sang dia boleh tak... org bosan tau baca....!!) eh suke ati aku la.. ni kan blog aku...hahahahahahaa.... 

Skang dah kul 1:15pm... aku boleh kira pakai jari je brape yg ada kat opis nih.... ermmmmm... bile dah takde org mcm ni... aku yg td pg nye dtg opis utk bekerja dgn semangat berkobar2 pun jadi ilang semangat... so kalo dah takde mood nk keje ni.. apa lagi yg boleh buat... jom bermuka buku dan meng update blog... hahahaha tu lah yg aku tgh buat skarang.... heheheh ada aku kesah..????

p/s : selamat hari raya aidiladha kepada semua kawan2.. dan kepada semua blogger....  ~snd~

No comments:

Post a Comment