Wednesday 2 November 2011

rod tax ... T___T

Assalamualaikum...bertemu lagi kite.... hari ni hari rabu bertarikh 2 November 2011... sekejap je dah bulan 11... tak lama lagi dah masuk bulan 12... bermakna tamatlah riwayat rodtax kereta saya.... oh tidaaakkkkk.... nak je rasanye saya renew sekali 5 tahun senang... tak dela sy pk tiap2 taun nk bayor cukai jalan tu... tapi apakan daya...  sy tak mampu utk berbuat demikian... ermmmmm sadis....!

haaaiiihhh... tak pyh la nk sedih2... ko sedih pun takde maknanya dapat diskaun 70% cukai jalan tu.. cukup masa... kene gak tabungkan duit kat jpj.... ermmmm jpj la untung... lumrah hidup kat dunia ni... mcm tula... semua nye perlukan money...money...money..... nk berak kencing pun kene menabung dulu... ermmmmm apa pun tak boleh...!

so dari sekarang... sy kene rajin2 meniaga... kene kumpul duit dari sekarang utk byr rodtax kete yg nk mampus tk lama lg nih.... huhuhuhu... sekarang semua sy kene pk sendiri mana nk carik duit.... kalo dulu ada org yg tlg pk kan....  sejak banker sy dah merajuk nih... dia dah tanak tlg pk kan utk saya lagi... dia pun dah p jauh dr saya.... ermmmm ku rela kan kau pergi... eh mcm tajuk lagu plak... ngeh2..

tu je citer saya kali nih... kalo ada yg menarik lagi sepanjang hari ni,... sy post lagi... eh ada ke org yg baca... lalalalalaaaaa perasan..! ok tata....~snd~

2 comments: