Monday 14 November 2011

S.A.B.A.R

Assalamualaikum... lately ni emosi sy sgt terganggu... sgt2 terganggu...saya sedeh... sedeh dgn org2 sekeliling.. yg tak abeh2 mengata... jahat sngt ke saya nih..?

Kawan2 yg baca blog sy ni... kat sini sy nak mintak maaf kalo ada kelakuan sy... kata2 saya.. atau perbuatan sy yg menyebabkan anda sakit hati.... jujur sy katakan di sini.. sy sngt ikhlas berkawan dgn anda... tapi biasalah sy juga manusia biasa yg kadangkala buat silap... kalo sy sedar saya silap saya akan cepat2 mintak maaf.... tapi kalo ada kelakuan sy yg diluar kesedaran.. ampun dan maaf di pinta... sy tak mampu nk puaskan hati semua org...

tapi please la.. org yg mengata sy tu.. agak2 la sket... jgn sampai kata2 anda tu jadi fitnah..! apa pun yg anda perkatakan tentang saya.. terpulanglah... selagi saya boleh sabar sy sabar...  saya bersyukur tuhan bagi saya sifat sabar yg tinggi...  last sekali saya nk ckp... sebelum nk kata org tu... cermin lah diri sendiri dulu... itu yg terbaik... sekian terima kasih...~snd~

No comments:

Post a Comment